tips på att bli smal/snygg kropp

Tänkte ge er några tips om att bli smal och om man vill ha en snygg kropp.

• Ät mindre snacks och sånt, skala äpple, päron, vilken frukt som helst och lägg de på en tallrik och ät de som eran 'godis'




• Välj alltid nyckelhålet om du vill äta hälsosamt. Nyckelhålet finns på mackor, skinka, ost, smör osv.




• Ut och spring några gånger i veckan. Du får smalare lår, rumpa, mage. Att springa hjälper allt till kroppen.
Gå helst på någon sport där du tränar några gånger i veckan.



• Du ska inte tänka såhär: äsh jag äter vad jag vill nu, jag ska ia alla fall träna sen. Heeelt feel, du bygger inte upp några muskler eller något.
Eller om du försöker att få en snygg kropp eller vill bli smal så ska man inte äta snask hela tiden, de klart man kan unna sig men som sagt man får ingen kropp som man förväntade sig att få.



• När du är i skolan brukar säkert dina vänner erbjuda dig godis, chips eller läsk. Tacka nej.
Jag vet att det är svårt men tro mig, många har erbjudit mig i klassen och jag har nästan alltid sagt nej.



Det var några tips som jag tänkte dela med mig av ;)


Kommentarer
Ida Edström - Östersunds näst största blogg.☺

sv: gör tyvärr inte länkbyten :/

2012-03-21 @ 19:06:53
URL: http://tjejenida.blogg.se/
amanda

sv: visst, ska jag länka dig nu på direkten eller? :)

2012-03-21 @ 20:11:35
URL: http://aamkh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natalislife

Jag heter Natali och är 15 i vårar som älskar att spela fotboll, shoppa, vara med vänner. På bloggen skriver jag b.l.a. om mode, musik, träning och mitt vanliga liv. Hope you like it!

RSS 2.0