tandläkaren

Heejsan bloggen!! :D

Idag stannade jag hemma från skolan för jag fortfarande är förkyld, men jag känner mig bättre nu så jag drar imorgon! Fast de ändå skönt att vara hemma och chilla med musik ;)
Men jag gick till tandläkaren och de fixa en grej och sen ville jag ha färg på tandställningen. Jag ville ha ljusblå men de fanns inte så jag tog rosa, awesome! :D
Nu väntar jag bara på att mamma ska göra maten så jag får i mig energi så jag kan plugga haha! Hoppas ni har haft en bra dag ♥



Kommentarer
Sofia

Svaret kommer upp om någon dag :D



Tack dsm :D

2012-04-02 @ 16:32:23
URL: http://soffeny.blogg.se/
Emma

Vad vill du se mer av i min blogg??:)

2012-04-02 @ 17:04:10
URL: http://blomsfoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natalislife

Jag heter Natali och är 15 i vårar som älskar att spela fotboll, shoppa, vara med vänner. På bloggen skriver jag b.l.a. om mode, musik, träning och mitt vanliga liv. Hope you like it!

RSS 2.0