min fina, min bästaaaste natali

hej natalis läsare! 
natali har gästbloggat på min blogg ett par gånger nu, och förut hade vi typ en blogg tillsammans. 
och jag tänkte skriva lite här för att göra pay back! 


sötnos, jag vet inte vart och hur jag ska börja med den här texten..
inte alls faktiskt, känns som allt kommer låta så patetiskt och larvigt, men jag ska försöka..

jag minns allt som igår, när vi träffades första gången, vi var väl uppe i luna gallerian och kolla på en film med amanda , sophie och anton ? sen skulle vi gå och träffa viktor.
även fast vi inte gjorde så mycket den dagen så blev det ändå en dag att minnas, vet inte riktigt varför , för jag brukar ofta glöma såna saker, men det är nog därför du har en sån stor plats i mitt hjärta natali.
sen så har vi träffas måånga snabba gånger, kommer ihåg när jag och viktor och marco och emma var i din skola, sen så sprang du fram till mig och skrek " sofiiiiiee" viktor och marco kolla och fråga, "känner ni varandra?"
och vi kramades bara, sen gick vi ut och la oss på röda mattan och bara tog det lungt.
sen när vi var sist för några veckor sen var det så skönt, för jag visste liksom att jag kunde snacka med dig.. vi pratade liksom genom himmel och jord. 
och du förstog som jag vet ingen annan skulle kunna förstå, det är liksom så underbart.
och när jag satt mig på bussen så ville jag bara gå ut igen, skita i träningen skita i allt, bara jag skulle kunna vara med er ett tag till.
sen så satt jag och gjorde grimarser till er , och sen när jag inte kunde se er mer så slutade jag och kollade framåt, och då satt du tre personer och stirrade på mig, jag höll på att dö, mitt ansikte blev till en tomat X 1000

nu kommer det nog till den delen som kommer vara svårast och som kommer låta helt fel, vet nog inte vart jag ska börja hör riktigt heller, men 

du är seriöst som ingen annan jag känner natali, så söt, så fin, så omtänksam, du verkligen bryr dig om andra.
folk som inte känner dig går miste om någonting, en bit av sig själv.
du är en pusselbit för mig, det klickar alltid när jag ser dig, och jag vet att det är rätt.
jag hoppas och önskar att dethär varar mera än för evigt natali, man säger ofta " vi ska vara vänner, till döden" men de håller nästan aldrig, det är tyvärr så, men jag VILL verkligen, jag ska kämpa för att vi ska fortsätta såhär. jag älskar dig min underbara vän utan dig vet jag inte vem jag skulle snacka med när allt var som en hög bajs.

min finaste natali, bara min ! 








// din sofiie


Kommentarer
emelie

sv: okej :) ehm försöker fixa med min frågestund :)

2012-04-01 @ 11:36:06
URL: http://emeliebjunge.blogg.se/
johannabergvall

sv: tack desamma! :-)

2012-04-01 @ 11:40:42
URL: http://easy.blogg.se/
emma

haha, men du har f'n en asfin!! Hur vill du ha..? :D

2012-04-01 @ 13:06:40
URL: http://emmawiidstrand.blogg.se/
emma

men jag vne hur man gör, ärligt :( jag gör nt t andra för vet nt hur jag ska göra haha

2012-04-01 @ 13:20:00
URL: http://emmawiidstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natalislife

Jag heter Natali och är 15 i vårar som älskar att spela fotboll, shoppa, vara med vänner. På bloggen skriver jag b.l.a. om mode, musik, träning och mitt vanliga liv. Hope you like it!

RSS 2.0