lista

1.är du beredd? - aaa
2.okej då börjar vi -
3.vad heter du? - Natali
4.hur gammal är du? - 14
5.vilken hår färg ? - mörk brunt
6.lång / kort ? - kort
7.skostorlek? - 36-37
8.använder du bh? - ja
9.om ja vilken storlek har du? dedu
10. är du bäst? klart
11.är du kille? - ne
12.är du tjej? - aaa
13.runkar du ofta? - 24/7 -.-
14.är du singel? - ja
15.skulle du kunna starta ett förhållande nu? - aa
16.är du intresserad av nån tjej/kille? - nepp
17.har du ett förhållande? - nej
18.är du tjock? -  jag tycker de :/
19.kan dina föräldrar lita på dig? - ja
20.har du glasögon? - nej
21.har du bra självförtroende? - ja
22.har du blivit sviken nån gång? - ja
23.hur är ditt humör just nu? - trööööött
24.har du testat på knark? - nej
27.tycker du om jordgubbar? - de är väl okej
25.har du druckit alkohol någon gång? nej
26.har du testa snusa? - nej
27.har du rökt någon gång? - nej
28.har du några syskon? - ja
29.vad har du för mobil? - xperia....
30.tycker du om att sola? - älskar
31.gillar du grillat? - yes
32.går du i någon sport? yes
33.spelar du nå instrument? - njaaee
34.favorit film? - never say never
36.vad skulle du offra allt för? - mycket
37.lunarstorm eller bilddagboken? - bilddagboken
38.vad har du gjort idag? - skolan och vänner
39.är du snygg? - fråga någon annan
40.vad är de bästa me dig - jag är bäst
41.vad är de sämsta me dig? - att jag är trög ibland
42.kan du cykla utan händer? - aaa
43.har du moppe? - nej men vill ha!
44.har du körkort? - nee
45.trivs du med det? - med vad? :s
46.har du magrutor - jupp
47.vart bor du ? - hemma
48.trivs du där? - klart
49.favorit stad? - sthlm
54.hip hip hora eller fjorton suger? - hip hip hora
55.är du bisexuell? - nej
56.vad tycker du om bögar? - bryr mig inte?
57.ska din tjej/kille helst va lång eller kort? - längre än mig
58.vad tycker du om fotbolls-vm? - bääst
59.vilket lag i allsvenskan håller du på? - syrianska
60.om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? canada... :D
61.grönalund eller liseberg? - grönan
62.dricker du? - alltid?
63.har du tröttnat på frågorna? - lite
64.bra då fortsätter vi - fan
65.har du egen dator? - jao
66.egen tv? - yee
67.har du dvd? - aa
68.har du boxer? - kanske
69.har du stor säng ? - ohja
70.har du stort rum? - lagom
71.hur många kuddar sover du med?- 1
72.har du bra kontakt med dina föräldrar - jaaaa
73.sova ensam eller med någon? - sova ensam
74.vem sov du senast med?- min säng
75.när la du dig inatt? -  11?
76.när vakna du imorse? - 10 i 7
77.vad heter du på msn? - de ni
78.vet du någon som äger en blogg? - aa?
79.vad har du för mobil nummer? - fråga bara
80.vem hade du senast en msn konversation med? - lindaaaa


Förkyld också ååååhh, måste gå och snyta mig, tillbaka seeeen eller imorgon, hajdå :(


Kommentarer
saga

Allt bra med dig? :D<3

2012-03-30 @ 20:39:31
URL: http://saganilssons.blogg.se/
- Swedish Source About Josh Hutcherson

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

2012-03-31 @ 10:29:38
URL: http://jhfansite.blogg.se/
Anonym

Vänta ? Du tycker att du är tjock men har magrutor ? :) Fin blogg :)

2012-04-01 @ 18:47:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natalislife

Jag heter Natali och är 15 i vårar som älskar att spela fotboll, shoppa, vara med vänner. På bloggen skriver jag b.l.a. om mode, musik, träning och mitt vanliga liv. Hope you like it!

RSS 2.0