teater

Hej! :D Har varit en skön dag idag, vi hade bara tre lektioner, men vi hade typ ingen musik. Vi kunde fått mer sovmorgon! Aja sen tittade vi klart på filmen i biologi och sen var de lunch och efter var de bara en liten stund engelska men vi gjorde inte så mycket. Seeen drog vi och tittade på teater med skolan! Hahaha sjukt grymma, dom är skit roliga! :D Efter teatern stack jag och tjejerna och hyrde en film som vi ska titta på imorgon hemma hos Nadja, för Sara kommer från Dalarna imorgon och hälsar på! Saknat henne enormt!! Så de blir en azuum dag imorgon! :D Går inte att ladda upp bilder....?


Kommentarer
ebba

fin blogg

kolla gärna min blogg

2012-04-04 @ 20:03:13
URL: http://ebbaballerina.blogg.se/
Angie

SV: Ja jo :P

2012-04-04 @ 20:03:18
URL: http://agneesekedahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natalislife

Jag heter Natali och är 15 i vårar som älskar att spela fotboll, shoppa, vara med vänner. På bloggen skriver jag b.l.a. om mode, musik, träning och mitt vanliga liv. Hope you like it!

RSS 2.0