studiedag!

Hello!

Asså har ni sett vädret? Ussh! :( Jag som trodde att sommaren var på väg, huh..
Men jag har iaf studiedag idag!! :D Åhh så skönt att de också var dagen som var den mest jobbigaste skoldagen! :D
Jag måste också plugga en del för gjorde aldrig de igår, var inte på humör för att göra något.
Annars ska jag senare dra till Evelina, vi ska titta på film :) Men innan måste jag bara leta efter fysikpappret, jag hittade inte den igår och vi som ska ha prov på fredag?
Aja nu måste jag leta!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natalislife

Jag heter Natali och är 15 i vårar som älskar att spela fotboll, shoppa, vara med vänner. På bloggen skriver jag b.l.a. om mode, musik, träning och mitt vanliga liv. Hope you like it!

RSS 2.0