#RespectBeliebers

Anledningen till varför jag har #RespectBeliebers på rubriken är för att det är många beliebers som blir utsatta för mobbning i skolan och runt om. Jag har själv blivit de, men inte på ett sätt där folk skulle hata mig, men liksom de retar en för olika namn osv, det va skit jobbigt. Man kunde nästan inte koncentrera sig i skolan. Fast de har bara hänt i klassen. Har till och med gråtit hemma för de. Men nu när de såg att jag mådde skit och inte tyckte de var roligt så har de slutat med de.
Igår trendes de på titter ''RIPboybelieberMartin'' Martin var en kille som gillade Justin bieber och blev mobbad för de. Han orkade inte med att folk skulle mobba honom så han tog självmord.
Att de finns så fula människor som går och mobbar en eller vänta.. många person för sånt. Fattar inte hur folk tänker? Varför får man inte bara gilla vem man vill? Ingen har sagt att man måste gilla Justin men om vi gör de så snälla, bara acceptera de? Vi ska inte behöva må skit för att andra ska mobba en? Snälla tänk efter innan ni gör något dumt.
Vi älskar Justin och vi står för de, det finns många som inte ens kan stå för att de gör de, för att de inte vill retade eller bli omtyckt på något sätt.
Jag är stolt över att vara en belieber och jag bryr mig inte vad andra säger. Tro mig många har sagt ''hur kan du gilla honom?'' Det är mitt hjärta som har valt de. Han är den bästa 18-åringen i hela världen. And i don't give a fuck of what you say.

Vila i frid Martin ♥

Var tvungen att skriva av mig.



I love you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natalislife

Jag heter Natali och är 15 i vårar som älskar att spela fotboll, shoppa, vara med vänner. På bloggen skriver jag b.l.a. om mode, musik, träning och mitt vanliga liv. Hope you like it!

RSS 2.0