ny blogg!

Hejsan!
Jag heter Natali Dolbani och är 14 år gammal, fyller 15 den 11 maj och tänkte börja blogga igen, har gjort de tidigare också.
Jag går i ett fotbolls lag, Pershagen och har spelat fotboll i ungefär 5år nu. Folk ser mig som en glad och social tjej, haha de kan man ju också säga.
Jag älskar Justin bieber och bryr mig inte vad andra tycker, if you don't like it, don't like it, if you mad, stay mad :)
Säger inte att ni måste gilla honom men jag vill att folk respekterar att jag gör de.
Anyway, jag ska försöka blogga så mycket som möjligt, ni vet hur de kan vara i 8:an? Mycket plugg.
Ska också försöka snygga till bloggen lite när jag har tid.

Annars om ni har några frågor så är de bara att kommentera, för jag älskar kommentarer ;)


Bild på mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natalislife

Jag heter Natali och är 15 i vårar som älskar att spela fotboll, shoppa, vara med vänner. På bloggen skriver jag b.l.a. om mode, musik, träning och mitt vanliga liv. Hope you like it!

RSS 2.0