monday

Tjooohej :D

Jag och mamma skulle igentligen dra och träna men jag har läxor osv. Hatar när läxor ska förstöra sina planer hela tiden :(
Anyway, jag sitter här och försöker spela upp ''Boyfriend'' som kom ut idag. Försöker på youtube och andra ställen men det går inte!!!! Är någon snäll och länkar någon sida där man kan lyssna?

Feresten ni visste väl att Maria Montazami kom till Make Up Store idag? Haha ingen jag direkt ser upp till och inte min svenska lärare heller hahahah! Hon ba: Nej usch, hon är ju ingenting. Hon gör bara läppstift och andra grejer och blir känd för de?
Haha true.
Näe men hon är inte direkt en jag gillar, hon är en vanlig människa för mig om man säger så?
Fast ändå gör hon lite men inte mycket. Jajaa inte mer om de.



Kommentarer
Ida

Jätte fin blogg! Kolla gärna min,men oxå min & min bästis blogg;

www.awesomebff.blogg.se

2012-03-26 @ 18:03:44
URL: http://idislove.bloggplatsen.se
MAJA KRON - Mitt liv i svartvitt

Sjukt jobbigt när läxor tar över allt D:

2012-03-26 @ 18:09:45
URL: http://majakron.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natalislife

Jag heter Natali och är 15 i vårar som älskar att spela fotboll, shoppa, vara med vänner. På bloggen skriver jag b.l.a. om mode, musik, träning och mitt vanliga liv. Hope you like it!

RSS 2.0