hey boy I really wanna see If you can go downtown with a girl like me, hey boy cause you're just my type onananana

Tja sötisar! :)

Efter skolan drog jag ner på stan för att köpa min tröja som jag la undan, hittade också en skjorta hihi :D
Åhh vad jag längtar till sommaren när man kan gå ut med shorts och magtröja eller jeans med en tröja, jag sitter här och drömmer ååh.. Men det är inte långt kvar till sommaren den börjar närma sig!
Nu måste jag städa rummet lite, ni vet kläder överallt och mamma tjatar? ;)


Tröjan, framsidan


Baksidan


Skjortan :D

Dåliga mobilbilder..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natalislife

Jag heter Natali och är 15 i vårar som älskar att spela fotboll, shoppa, vara med vänner. På bloggen skriver jag b.l.a. om mode, musik, träning och mitt vanliga liv. Hope you like it!

RSS 2.0