10 bekännelser

1. Jag tycker Nicki Minaj passar bäst i rakt rosa hår, hon är sjukt fin i de.
2. Jag har aldrig varit kär på riktigt.
3. Det finns bara en person i mitt liv som jag säger exakt allt till.
4. Jag hatar mina lår.
5. Jag hatar skolan för att jag har mycket läxor.
6. Jag har fått mer självförtroende.
7. Jag är typ 160cm lång.
8. Jag ska färga mitt hår ljusbrunt med blonda slingor på sommaren eller efter.
9. Jag vill bli känd så att jag kan träffa Justin Bieber lättare.
10. Mitt hår växer snabbt.


Im dreaming


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

natalislife

Jag heter Natali och är 15 i vårar som älskar att spela fotboll, shoppa, vara med vänner. På bloggen skriver jag b.l.a. om mode, musik, träning och mitt vanliga liv. Hope you like it!

RSS 2.0